Nejčastěji kladené otázky
Co dělat v případě nedostupnosti internetu ?
Zavolat na zákaznickou podporu společnosti nej.cz na telefonním čísle 212 270 000.
Jaký je náš provozovatel VDSL sítě ?
Jsme partnerskou společností společnosti Nej.cz s.r.o., která využívá stabilní sítě společnosti CETIN.
Jaký je náš provozovatel optické a Wifi sítě ?
Jsme partnerskou společností společnosti Nej.cz s.r.o., která využívá své stabilní sítě.
Na kolika zařízeních současně mohu službu IP TV sledovat?
IP TV můžete sledovat současně na 3 zařízeních jako je tablet, mobilní telefon a notebook.
Můžu smlouvu převést na někoho jiného?
Ano, lze převést smlouvu po dohodě na zákaznické podpoře na telefonním čísle 212 270 000
Jak se za službu platí?
Platby můžete provádět pomocí bankovního převodu, Sipem, poštovní poukázkou, platbou v hotovosti v zákaznickém centru nej.cz
Co se stane, když službu nezaplatím včas?
Po několika upozorněních o neprovedené platbě dojde ke snížení rychlosti a následnému vypnutí služeb.
Jak dlouho trvá instalace?
Instalace obvykle trvá 1 – 2 hodiny
Chtěl bych mít vlastní veřejnou IP adresu, je to možné?
Veřejnou IP adresu lze přiobjenat za částku 99 ,- Kč
Lze použít Vaší IPTV přes jakéhokoliv poskytovatele internetu ?
Naší IPTV bohužel nelze spustit v jiné než naší síti. Děkujeme za pochopení.
Zákaznická podpora : 212 270 000
(Pouze pro řešení případných problémů)